Thursday 18 April 2013

coretan plkn #kenangan itu indah


( ^_^)/ السلام عليكم ورحمة الله وبركته



kengangan T.T


perlu ka aku cerita pengalaman kat plkn??okeh..aku cerita sikit..kat bwah ni catatan  nota yang aku buat lam henset..cam dairi la..chewah!

second day:aku masih tak ada kawan sedorm ngan aku..tak mampu lagi aku nak bercakap ngan depa- depa tu..
hari ketiga:still okeh..belom ada aktiviti yang memenatkan fizikal dan mental hokey..haha..
hari kelapan:lapan hari sudah!!setakat ni tak terok lagi..tunggu masa ja..haha..
hari kesepuluh:hari cuti..memang rilek habih..takkan ada apa-apa aktiviti kecuali yang tersesat..hahak..
19.1.2013:bila dpt henset,suma akan bergayut ngan pakwe..aku ngan nasriah ja..hahak..
26.1.2013:getting better
23.2.2013:semalam agak bersejarah..*aku pon lupa dah apa yang bersejarahnya..hihi..hari ni pi buat program komuniti kat masjid..pi bersih-bersih masjid..
10.3.2013:6 hari lagi nak balik!!yuhuu..esok(isnin)masok hutan,merangkumi semua modul yang kami belajaq.kupikirkan lama..haha..rupa-rupanya balik petang tu jugak..kat kem jugak..haha..
jalan ja pusing merata..mengeluarkan peluh la..haha..

waktu latihan tali tinggi

suma ada tiga yang kami kena buat..

burma bridge:cam ni la lebih kurang..
seram wei..haha

ni yang aku takot nak wat..bila wat..besa ja..kehkehkeh..belagak!

rapelling-betoi xtaw eja laguni..haha..hentam saja..

seriously,best bila dah wat!!rasa nak wat laki dow...haha..

flying fox:



ni pon best jugak!!haha..mmg best la..kena rasa sendiri baru taw!!

gambaq semua dari gugel jer yer..gmabaq sendiri xdak..haha..tpi,pengalaman dah cukup indah hokey..

apapon,aku enjoy jugak pi plkn..sat ja..dah habih..dpt kekawan baru..best hokey..

sila pedulikan ayat yang salah itu..XD



impian telah tercapai!!alhamdulillah!!


aku ngan sapa ntah..haha..last day..


jgn benci plkn..nanti jatoh cinta..

usrah gang..

apapon,silalah bahagiakan diri anda jika anda dapat plkn..
takdak la kena dera pon..takat sikit-sikit tu besa la..yang penting hayati suma yang hampa jalani..
okeh!!
by the way; SETIAP YANG BERTEMU,PASTI AKAN BERPISAH..sobsob :'(


No comments:

Post a Comment