Sunday 14 April 2013

rindu dia...can i??

( ^_^)/ السلام عليكم ورحمة الله وبركته

astagfirullah..
aku rindu dia..
mmg,in fact setiap hari aku ingat dia..
dan harini,aku stalk wall dia,gambaq dia.
can i??


aku xmau keterlaluan..
aku ingat mmg aku akan lupa dia semudah tu ja..
tpi,rupa-rupanya,x mudah..
x mudah nak lupa dia..
bila orang asyik cakap pasai dia..
*x selalu pon..hiks
tapi,tetap orang yang cakap tu buat aku makin ingat kat dia..
camna aku nak lupa dia..
mmg x mudah..
i know h** 1000 years ago..
*hiperbola


i need more support to forget h**
tapi,xkan aku nak cakap,
"jangan cakap pasai dia,
jangan sebut nama dia"
apa hak aku ntuk halang org dari ckp pasai dia..
pecah berderai la rahsia aku..

astagfirullah..
maaf kalau aku terlampau..
aku sekadar meluah perasaan di sini..
tegur aku kalau aku keterlaluan..

No comments:

Post a Comment