Sunday 15 September 2013

online novel dan aku ~.~

( ^_^)/ السلام عليكم ورحمة الله وبركته

Aku dan novel memang susah gak nak dipisahkan.Yela,since aku mula baca novel dari sekolah rendah lagi uolll-homaigod!!-.

Aku pon tak tau mai dari sapa penyakit suka novel ni..tapi,aku memang suka membaca since kecik,
no wonder la kan boleh terjebak.ekeke..

okeh,berbalik kepada aku-and-online-novel,aku dah pandai cari e-novel ni baru ja..stat fom4 centuh tal silap.
And,apa yang aku suka dgn e-novel is,of course la,SEP ONGKOS weh!!!

sapa suka-suki kena labur wang sesaja ann..kahkah.

And,sebab yang len,aku ni bukan selalu bulih keluaq umah,bodo-bodo,nak pi beli novel ann..
so,salah satu inisiatif nak meredakan ke'addicted'an aku terhadap novel is dengan mengadap pc or phone aku yang kecik tapak tgn tuh and cari e-novel yang mampu menyedapkan jiwa..kahkah.


Dan,kalau aku dah jumpa e-novel yang kena ngan jiwa,hati,limpa and paru2 aku ni,maknanya.......

maknanya aku akan mengadap la benda tuh sampai abih -END- or sampai dah tadak bab baru.

haha.dan sampai sekarang rasanya byk ja e-novel yang berenti tgh jalan or yang dah abih tapi,aku tak sedaq sebab lama sgt pendingnya,yang sampai aku nak tekeluaq anak tekak nunggu.

dan dah banyak ja e-novel yang dah jadi nobel sebijik yang dah ada kat aku..and boleh kata MOST OF IT..lately la..kihkih..


so...wassalam ;)

No comments:

Post a Comment