Friday 4 October 2013

Hari ini aku sentap!

Byk benda jadik kat aku harini.
Aku rsa aku dh jdi student yg biadap..
MIANE!
:'(
Aku sedih.walopon aku dh agk aku akn dpt mrkh cmtu,aku still sdih.
Mmg aku la yg dpt mrkh pling corot aku rsa.
Knapa aku x pndai cm org lain?
Jgn buat2 bodo la pesoalkan cmtuh.
Mmg hg yg mghumban diri hg tuh.
I just can't control myself.
Myself!
Allah.apa nk jdi dgn aku ni.
Dpan org nmpak baik ja.
Selalu rsa dri tu BETTER dri org lain.
Pdahal,Allah ja tahu :'(
Sapa yg ada PHD kat org lain.
Sapa yg wat maksiat.
Sapa yg tak reti2 betobat.
Ckap senang.
Buat x mudah.
Aku pham prasaan org  yg nak brenti buat jhat,tpi still x blh.
Seriously,bkn senang nak berubah jadi baik.
Perlu istiqomah dan kawal diri.
Tapi,nasfu tu bkn mudah untuk tunduk.

No comments:

Post a Comment