Thursday 13 February 2014

DOODLE [art] by tangan kayu ^^,

( ^_^)/ السلام عليكم ورحمة الله وبركته

Aku minat sangat dgn benda-benda yang comei mcm katun-katun dan yang sewaktu dengannya.

eheh.

macam dekat blog drcintapunyablog..

dekat langitilahi.com pon ade.

haha.

and aku rasa doodle + komik-komik comei tuh bagi aku inspirasi[ceh--']

hehe.

tapi,selalunya aku dapat semangat untuk buat benda-benda camtu waktu aku sedih.

LOL.













dan sememangnya,aku tak cukup berbakat senanya

[duh T.T]

aku teringinnnnnn sangat la dpt kebolehan melukis ni.

lagi-lagi lukis menda-menda comei lagi kiut

[urghhh]

tangan kayu aku ni just guna PHOTOSCAPE ja.

sebelum ni aku guna PAINT

[ahaha :')]

okeh.

done entry untuk hari ni.

bersambung nanti untuk lain-lain doodle!

>_____<

[pis YO!]

No comments:

Post a Comment