Sunday 25 May 2014

E-novel yang tak cliche!

Assalamualaikum.
Wut wut.
Haha.

Aku skrg ni memang tak blh kalau tak kena ayat-ayat 'maneh' novel or cerpen.

Nak baca novel pon,semua dah habih khatam.
Uhuk.
So,aku ni rajin la jugak menggugel e-novel - e-novel yang boleh dibaca.

Malangnya,tak banyak yang kena dgn jiwa

T..T

Sedih-sedih.
So,kalau ada yang senasib dgn aku,meh aku nak tolong.

E-novel yang aku selalu baca and memang best lah.
Ni aku bg nama penulis ja.pandai-pandailah gugel eh.
Eheh.

1.REHAN MAKHTAR
2.EMY ROBERTO
3.RIN AHMAD
4.SYAH SHAH
5.FARAH HUSSAIN
6.HANI FAZUHA
7.SHAMIEN A.BASIT
8.HANA EFRIENA
9.HANNI RAMSUL
10.ZARA ZUYYIN
11.SHA IBRAHIM

And,ramai lagi la kan.
Semua yang aku senarai tu semua dah publish novel sendiri.

And,aku suka sebab novel-novel diorang ni best dan tak cliche sangat.
Ahah.

Tu ja kot yang aku nak membebebel.
Hehe.
Kalau ada cadangan e novel yang best-best boleh la komen,k.

Love.sangat ;1

Wassalam.

No comments:

Post a Comment