Thursday 7 May 2015

I ♡ You ?

Assalamualaikum.
Macam peliksss ja tajuk entry?
Huhu.

Cinta.

Dulu, aku selalu pelik dan tertanya-tanya cemana seseorang boleh jatuh sayang dekat someone yang dia tak kenai pon.Macam nak cakap "love at the first sight" gittuh.

Sekarang, pon aku masih tertanya-tanya.
Nampaknya aku masih suci dari perasaan sygmenyayangwhateva dekat orang yang aku tak kenai.
LOL.
Maksud aku tak kenai is macam, mmm, susah plak nak terang 😅.
Macam, dia tu strangers kot.Haa.
Tetiba hang nak jatuh sayang kat dia.
Errr, kalau terjatuh suka tuu ada laaa.
Lalalalalala~~

TAPI,
Mungkin memang macam tu kot perasaan yang Allah ciptakan untuk manusia ni.

Tapi, still aku tertanya-tanya T.T
#takpuashati 😂😂

Suka & sayang tu berbeza kan ?

:. Ya, aku tak suka dia pon =.=
Apatah lagi saiyang.

No comments:

Post a Comment