Sunday 23 August 2015

Masa Depan

Assalamualaikum.

Ayah dok berharap aku dapat pointer tinggi. So, aku akan senang dapat gheja. And, aku pulak macam tak teringin pon nak gheja as apa yang aku belajaq sekarang ni.

Aku ada berangan angan nak buat bisnes. Tapi belum ada dalam otak lagi nak buat bisnes apa.

And tadi, teringat pasai jadi cikgu. Mmm. Aku rasa jadi cikgu sekarang mencabar sikit. Bukan senang. Dengan anak-anak murid yang ntah-ntah lagi advance dari cikgu.

Waktu temuduga ipg 2 tahun lepas, aku rasa aku boleh ja dapat. Cumanya, sebab aku tak bagi sijil, sebab tu kot tak dapat. Hahah. Perasan.

Apapon, apa yang Allah takdirkan untuk aku sekarang ni mestilah yang the best kan. Usaha lebih sikit pleasee. Sebab aku tau diri aku ni suka sangat main-main. Tak serius. Dalam lecture bantai tidoq, tak fokus.

Result yang OK tu pon satu ujian jugak. Mungkin nak menguji aku untuk aku teruih main-main or bersungguh-sungguh dalam belajaq.

Sem 3 ni mungkin patut lebih FOKUS. Takdak pengacau. Mmm.
And perlu dapat result yang Betterrrrrrr ! ان شاء الله !

Wassalam. Kbai.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment