Sunday 2 August 2015

Selamat Hari Raya - 16 Syawal 1436H

Assalamualaikum.
La ni dok mengamalkan prinsip 1 bulan 1 entry ka cemana 😅.
Banyak sangat masa terluang, tapi macam biasa lah,, KEMALASAN tu lagi menguasai diri. Kihkih.

Dah Syawal.

Dan aku ada lagi sebulan+- cuti yang perlu dihabiskan dekat rumah ni dengan sia sia.
Nak gheja, tapi dengan lesennya takdak buat aku tak mampu nak laksanakan. Sedih. Nak ambik lesen, tapi rasa dah putus asa nak berharap kat orang.

Seriously, ni ujian untuk aku.
Dan aku macam manusia yang tak gheti dah nak usaha untuk capai apa yang aku nak. Rasa, just follow the flow ja.

Fasobrun Jamil. La ilaha illa anta subahanaka inni kuntu minaz zolimin.

So, menjadilah setiap cuti macam cuti sebelum-sebelum ni ; UNPRODUCTIVE DAY, HOLIDAYYEAY 🙍

Berharap, ada MIRACLE happen.

*Gambaq credit to Tumblr

No comments:

Post a Comment