Monday 15 February 2016

Tutorial Header Senang Gilos :'D

( ^_^)/ السلام عليكم ورحمة الله وبركته
 بسم الله الرحمن الرحيم

Heksaited gila nih nak nulis entry. Ahaha. Yeay, akhirnya aku berjaya jugak buat header yang comel sendiri. *pliss jangan bash saya. Bagi chance la nak bangga sikit :')


Guna Excel ngan Photoscape je uollss :'))

Dan semestinya memang bukan aku ni pandai secara semulajadilah kan. Aku refer kat dua blogger ohsem ni :

1.
Klik gambaq kalau nak usha Tutorial Doodle paling senang abad ini :p
2.

klik gambaq unt tutorial header ya ampun tutup mata pon boleh buat >.<
Thank you sangat-sangat sebab buat tutorial yang sememangnya memudahkan gheja ni. Aishhh, iolls terharu sangat ni :')

Aku tau tak cantik mana. Tapi, aku baru belajaq. So, aku pon tak expect aku akan buat benda-benda yang hebat. Apapon, aku minat editing. Aku akan improve la skill. Teringin sangat nak guna Photoshop, tapi apakan daya, nak belajaq tu kena ada cikgu. Huhu. Tak mampu nak belajaq sendiri. Memang sesatlah jawabannya :')

Ok, dah. Panjang nau menaip. Adios ^^

No comments:

Post a Comment