Monday 8 August 2016

Novel for sale :)

( ^_^) السلام عليكم ورحمة الله وبركته
 بسم الله الرحمن الرحيم

Perasan tak aku ada iklankan pasal novel dekat bahagian tepi blog ni


Ada 6 novel yang aku nak letgo. Sebenarnya banyak lagi. Tapi tak sempat nak belek. Hehe. Tapi novel-novel ni pon sekarang kat rumah sewa aku dan aku kat kampung. So, kalau ada sis-sis yang nak boleh,, tapi kena tunggu aku balik sana la baru boleh pos. Harga kasih sayang :* 
Semua novel-novel insyaAllah condition macam baru. Sebab aku ni penyayang. Kikiki. Memang jaga elok novel. Ada novel yang lepas aku baca, aku masukkan balik dalam plastik. InsyaAllah puas hati kalau beli novel ngan aku ^^


Kalau bekenan boleh laju-laju PM aku kat facebook (Umi Kalsom Kamaludin) atau emailkan nombor telefon kat mika_ak08@yahoo.com 

:D 







No comments:

Post a Comment